poniedziałek, 14 marca 2011

Polski poniedziałek

Dziś rano poszłam na spotkanie polskich mam.
Ale zanim tam poszłam, to spotkała mnie wieeeelka, przeogromna przykrość.
Kupiliśmy mi Kindle'a. Jak zawsze, gdy mam mieć coś nowego, to nie mogę usiedzieć na miejscu w oczekiwaniu. Szacowana dostawa: jutro. Więc jak jutro, to jutro, a dziś poszłam do sklepu.
Wracam i co widzę!? Zawiadomienie, że kurier był i mnie nie zastał. Rozminęliśmy się o 4 (słownie: cztery) minuty.
Zatem nowy członek rodziny dołączy do nas jutro.

No a później było to spotkanie i w sumie było tak sobie, tzn. ja się tak sobie bawiłam.
A może się tylko niepotrzebnie poirytowałam jak jedno dziewczę, gdy dowiedziało się, że Staś ma rok zadało kpiące pytanie: "I jeszcze nie chodzi?"
A co Cię to obchodzi czy chodzi czy nie; odpinkol się młoda damo i zajmij swoim dzieckiem.
A Stasio zacznie chodzić jak będzie miał na to ochotę.

Pozdrawiam wszystkie niechodzące roczniaki.



5 komentarzy:

  1. Olej to :) Moj Matek zaczal chodzic przy chodziku jak mial rowno 1 rok i 1 dzien. A na przyklad nadal nie mowi. Kazdy w swoim czasie i nic na sile :)

    P.S. To ja Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie mam takie samo zdanie.
    Staś zaczął stawać jak miał 7 miesięcy i 1 dzień. Wkrótce potem zaczął się przemieszczać do przodu jeśli coś czego się trzymał się przesuwało (krzesło, karton, pchacz). A zaraz później na boki przy meblach. Nie zależy mi na tym aby właśnie teraz chodził sam, bez trzymanki. Jeśli mu wygodniej raczkować, to proszę bardzo.
    Ale nie... dla niektórych, obcych (!!) bab to za mało.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do mówienia, to przeczytałam, że dziecko kończąc rok powinno znać 5 słów, które mogą być oczywiście zniekształcone (np. baba na babcia).
    I tu Stanisławek niestety nie dopisał Pani Normie, a do tego wykazuje niezwykle roszczeniową postawę i mówi tylko da (na daj).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu,

    przepraszam, że nie na temat...ale przeczytałam (mam nadzieję, że Twoją) wypowiedź na forum o "oknach życia" w Krakowie. http://forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=189792 Czy Twoja koleżanka pracuje nadal w PCPR? Byłabym wdzięczna za maila: lenulka1003@gmail.com

    Z góry dziękuję i będę wdzięczna za pomoc.

    Lenulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Matek mowi tata, czasem baba i ostatnio nauczyl sie "nie". Nadal czekam na "mama", ktore uslyszalam moze w sumie kilka razy do tej pory.

    OdpowiedzUsuń